Шведската верига за обзавеждане IKEA обнови 6000 кв. м в магазина си в София. Модернизирани са 8 търговски зони, а общата инвестицията е около 300 000 евро. Това е първото толкова мащабно обновяване на магазина от откриването му през 2011 г.
Основната цел на модернизацията е подобряване на потребителското преживяване - пазаруването да стане по-удобно, а клиентите да могат да се възползват от повече продукти и решения.
За тази цел са реорганизирани основни зони, които предлагат продукти за готвене и хранене, текстил за дома, аксесоари за баня, осветление и др. Нов облик имат и касите, зоната за обслужване на клиенти, бистрото и магазинът за шведска храна.
Зоните са подредени по най-удобния за клиентите начин, така че да пасват идеално на техните навици и движение из магазина. IKEA залага на обичайните простор и комфорт, добавяйки модерни технологии като смарт осветление за дома и офиса и душове, които пестят вода. Компанията не изневерява на принципа си да предоставя качествени продукти на достъпни цени.
Източник: IKEA
Шведската компания залага на простора и удобството
Клиентите ще могат да се възползват и от ново мобилно приложение за пазаруване, което допълнително ще улесни този процес, заменяйки традиционните за шведската верига моливче и лист.
IKEA ще използва под наем част от чисто нов логистичен център край София, за да улесни доставките и да контролира по-успешно наличностите в магазина.
Обектът, който е собственост на австрийската спедиторска и логистична компания "Карго-партнер", ще обслужва поръчките на онлайн магазина на IKEA, както и на центровете за поръчки във Варна и Бургас.