Шведската верига за обзавеждане IKEA обнови 6000 кв. м в магазина си в София. Модернизирани са 8 търговски зони, а общата инвестицията е около 300 000 евро. Това е първото толкова мащабно обновяване на магазина от откриването му през 2011 г.

Основната цел на модернизацията е подобряване на потребителското преживяване - пазаруването да стане по-удобно, а клиентите да могат да се възползват от повече продукти и решения.

IKEA планира нови магазини в два града у нас

IKEA планира нови магазини в два града у нас

Ето къде може да отворят врати те

За тази цел са реорганизирани основни зони, които предлагат продукти за готвене и хранене, текстил за дома, аксесоари за баня, осветление и др. Нов облик имат и касите, зоната за обслужване на клиенти, бистрото и магазинът за шведска храна.

Зоните са подредени по най-удобния за клиентите начин, така че да пасват идеално на техните навици и движение из магазина. IKEA залага на обичайните простор и комфорт, добавяйки модерни технологии като смарт осветление за дома и офиса и душове, които пестят вода. Компанията не изневерява на принципа си да предоставя качествени продукти на достъпни цени.

Шведската компания залага на простора и удобството

Източник: IKEA

Шведската компания залага на простора и удобството

Клиентите ще могат да се възползват и от ново мобилно приложение за пазаруване, което допълнително ще улесни този процес, заменяйки традиционните за шведската верига моливче и лист.

IKEA ще използва под наем част от чисто нов логистичен център край София, за да улесни доставките и да контролира по-успешно наличностите в магазина.

Обектът, който е собственост на австрийската спедиторска и логистична компания "Карго-партнер", ще обслужва поръчките на онлайн магазина на IKEA, както и на центровете за поръчки във Варна и Бургас.

ИКЕА отчете 103 милиона лева от бизнеса си в България за последната година

ИКЕА отчете 103 милиона лева от бизнеса си в България за последната година

Миналата седмица дъщерното дружество на веригата у нас смени ръководителя си