Компанията с българско участие Leanplum, която е сред най-перспективните в мобилния маркетинг, набра 47 млн. долара в поредната, четвърта фаза на финансиране.

Финансирането е водено от Norwest Venture Partners и е подкрепено от няколко досегашни инвеститори в рисков капитал. Така общата сума на финансирането на Leanplum достигна около 96 млн. долара.

Компанията разработва иновативна маркетингова технология, чрез която нейните клиенти ще имат бърза и сигурна връзка с техните потребители. Тя ще използва средствата, за да подобри продуктите си и да разшири международната си експанзия.

Компанията с българско участие Leanplum привлече $29 милиона финансиране

Тази млада компания с български съосновател току-що привлече $29 милиона финансиране

Ще използва парите за глобално разрастване

"Мобилните устройства промениха лицето на маркетинга, който преживява огромна трансформация. Традиционните маркетингови облаци са създадени за уеб платформи и не разполагат с необходимата инфраструктура, за да отговарят в реално време на нуждите на клиента, който използва различни канали и устройства", каза Скот Бийчък, партньор в Norwest Venture Partners.

"Leanplum е замислена още от началото си, така че да даде тази стойност на своите клиенти. Един от скритите оръжия на платформата са A/B тестовете, които са на световно ниво и изключително важни за нея", посочи Бийчък.

Leanplum, разположена в Сан Франциско, е основана от българина Момчил Кюркчиев и колегата му от Google Андрю Фърст. Започната като стартъп, тя бързо набира скорост и печели все повече доверие сред инвеститорите и клиентите си.

Как един българин напусна Google и създаде успешен стартъп

Три причини, заради които българинът Момчил Кюркчиев решава да напусне Google

Тайната на успеха в Силициевата долина

Нейната маркетингова платформа нараства значително и улавя повече от 16 млрд. мобилни информационни точки всеки ден. Благодарение на нея Leanplum предоставя възможности и решения, които помагат на клиентите й да ангажират своите потребители на момента.

Платформата е толкова съвършена, че помага на маркетинговите специалисти да организират многоканални персонализирани кампании и в реално време да тестват направените промени и реакцията на потребителите.

"Mаркетингът по природа е свързан с личното отношение, но с времето дигиталните продукти се оптимизираха в баланса между обхват и смислено отношение", каза Момчил Кюркчиев, главен изпълнителен директор и съосновател на Leanplum.