Един от най-големите ритейл паркове в България и най-големият в Пловдив отвори врати в града на тепетата, предават регионалните медии. Parkmaxx Retail Park е един от най-мащабните подобни центрове в страната, събиращ на едно място редица популярни търговци.
С над 20 000 кв.м. търговска площ и богат избор от родни и световни брандове, търговският център е проектиран да се превърне в основна точка за шопинг, развлечения и социални събития в града.
"Локацията се отличава с отлично местоположение и видимост, лесен достъп от всички части на града и околните райони с автомобилен и обществен транспорт", посочват от Regent's Property Advisors, които са управляващото дружество по проекта.
Както Money.bg писа още през месец май таци година, обектът се намира в кв. "Кючук Париж" и е разположен на близо 42 декара между бул. "Кукленско шосе" и ул. "Индустриална". В рамките на проекта беше изградено и специално ново трасе, което свързва бул. "Никола Вапцаров" с "Кукленско шосе".
Първите магазини в обекта вече са отворени. На 25 ноември официално заработи LIDL, като това вече направи и Техномаркет. До края на годината в центъра отварят ProCredit Bank, ABC Pharmacy, Оптики Vidi, Сладкарници Торти Нико, а до пролетта ще отворят още Nike, Under Armour, Sport Vision, Pepco, DM Drogerie, KiK, Tedi, JYSK и други.
Завършването на втория етап на ритейл парка е предвидено за пролетта на 2025 година, чрез допълнителни търговски площи и нови акценти акценти, сред които West Gym - един от най-големите фитнес центрове в Пловдив с площ от 3 000 кв.м., детски център и ресторант Тон Бонбон с площ от 1 700 кв.м. и прилежаща тераса, магазини за спортни стоки, мода и аксесоари, както и заведения за хранене.
"Parkmaxx Retail Park е не само значим търговски проект, но и двигател на икономическото развитие на Пловдив", заяви пред местните медии кметът Костадин Димитров.
"С този проект искаме да предоставим на жителите и гостите на града модерно място, където шопингът и удобството вървят ръка за ръка", коментира главният мениджър Роман Романов.
Конфигурацията е стандартна за ритейл парковете у нас - до два етажа на магазините и открит паркинг, който в случая ще е с над 350 места. Отдаваемата търговска площ ще е над 20 000 кв.м.