През 2024 г., търговската верига Lidl планира да разкрие между осем и десет нови магазина както в големи градове като София, Русе, Бургас, така и в по-малки, в които до момента веригата не е присъствала, като Лом, Каварна, Карнобат и др. Във всеки нов обект компанията инвестира средно 14 млн. лева.

Това разширяване на търговската мрежа на веригата е свързано и с разкриването на близо 200 нови работни места. Други 90 места ще бъдат разкрити в обектите по морето през лятото, когато натоварването се увеличава значително.

Разширявайки своята търговска мрежа, компанията разширява и своя принос към икономиката на страната и оказва значителен ефект върху регионалните пазари на труда. По данни на Института за пазарна икономика, за последните няколко години средната месечна заплата в компанията е с около 50% по-висока от средната работна заплата за страната и между 70 и 80% над тази в сектора за търговия на дребно. Още по-значими са тези разлики в по-малките градове.

Първият магазин на Lidl за 2024 г. отвори врати в София

Първият магазин на Lidl за 2024 г. отвори врати в София

Инвестицията е за над 15 млн. лева

"Основен приоритет за Lidl са нашите клиенти и всичките ни усилия през 2024 г. са насочени към тях и всичко онова, от което имат нужда. Затова, чрез нови магазини и модернизиране на вече съществуващите, ще им осигурим повече удобни и близки локации, с достатъчно паркоместа. Ще се погрижим пазаруването във всички наши магазини, не само в новите, да бъде още по-лесно и приятно, а асортиментът от продукти да е представен още по-удобно за клиента. Ще осигурим достъп до повече продукти с високо качество на изгодни цени, произведени по отговорен и устойчив начин. Така даваме на потребителите повече възможности за умно пазаруване или т.нар. smart shopping", заяви Бисер Инчовски, управител "Централизирани дейности" на Лидл България.

Lidl планира над 120 млн. евро инвестиции в Гърция

Lidl планира над 120 млн. евро инвестиции в Гърция

Веригата е в южната ни съседка още от 1999 г.