Leanplum, лидерът в мобилната ангажираност, обяви разширяването на управленския си екип с нов главен директор "Приходи" (Chief Revenue Officer) в лицето на Кейт Фицджералд и нов главен директор "Развитие на продукти" (Chief Product Officer) - Майкъл Рамзи.
Новите назначения са част от стратегията на Leanplum за експоненциален растеж и трансформация на глобалния маркетинг.
Кейт Фицджералд има повече от 30 години опит в управлението на маркетинг и CRM компании от Fortune 1000. Тя застава начело на екипите на Leanplum занимаващи се с продажби, маркетинг, развитие на бизнеса и клиентски растеж. Преди да се присъедини към екипа на Leanplum, тя е заема позициите президент на продажбите за Америка в Marketo, вицепрезидент на продажбите за Северна Америка в Oracle Marketing Cloud, и вицепрезидент на глобалните продажби в Salesforce.
Майкъл Рамзи се присъединява към Leanplum с повече от две десетилетия опит в управлението на мобилни и CRM услуги, по-специално ангажираност на клиентите, и успешна продуктова линия от няколко милиарда долара в Salesforce. Като главен директор "Развитие на продукти" (CPO) в Leanplum, той ще ръководи както развитието на продуктовата стратегия, така и нейното изпълнение. Дълбоките познания на Рамзи в мобилния домейн ще му помогнат да ускори изградената от Leanplum позиция на водеща платформа за мобилна маркетинг ангажираност.
Leanplum е бързо развиваща се компания и лидер в мобилното маркетингово пространство. С инвестиция в размер на $98 мил. и офиси в Сан Франциско, София, Ню Йорк, Амстердам, Сингапур и Токио Leanplum трансформира мобилната ангажираност на потребители от цял свят.
Основаната от Момчил Кюркчиев и Андрю Фърст компания приключи 2018 година с впечатляващ растеж, отличия в индустрията и важни продуктови подобрения позволяващи иновативни брандове като Kayak, Opera и Tinder да създават дългосрочни взаимоотношения със своите крайни потребители чрез персонализирани кампании в реално време.