Образователната организация Телерик Академия обяви, че разширява екипа си с нови назначения в областта на маркетинга и ПР.

На позицията главен директор "Маркетинг" застава Александра Мечкова, а мениджър "ПР и маркетинг" става Ина Добрилова, става ясно от официалното съобщение на академията.

Те ще отговарят за общата бранд визия, маркетинг и комуникации на Телерик Академия. Сред основните задачи на екипа ще бъдат изграждането на холистична маркетинг стратегия и бранд идентичност за всички нейни инициативи.

Александра Мечкова е експерт с над 12 години опит в сферата на ПР, бранд и корпоративните комуникации в технологичния сектор.

Преди да стане част от екипа на Телерик Академия, Александра изпълнява функцията старши мениджър "Глобален ПР" в Progress.

На предишната си позиция Ина Добрилова е била старши специалист "Глобален ПР" в маркетинг екипа на Progress, преди това Telerik, където отговаря за вътрешните и външните комуникации на компанията.

Част от екипа на Telerik от 2011 година, тя участва в изграждането на бранда на Телерик Академия и ръководи ПР и маркетинг стратегията на инициативата.