Независимо кой е спечелил Оскар, никой от номинираните не си тръгва с празни ръце от церемонията.
Наградите на Американската филмова академия са възможност различните марки и компании да привлекат вниманието на звездите, пише CNBC. И тази година подаръчните чанти, които получи всеки номиниран бяха дело на маркетинг компанията Distinctive Assets.
Фокусът на комплиментите за артистите беше канабисът. Например козметика с канабидиол, соли за баня и дори членски VIP пропуск за един от частните клубове в Лос Анджелис, където се употребява марихуана.
В чантата имаше и персонализирани подаръци, като портрет от стъкло на всеки от актьорите и осигурена сесия със специалист за "страхове и фобии". В допълнение към това в тях можеше да се намери и бутилки скъп алкохол и диетичен шоколад без глутен.
Стойността на общото съдържание във всяка чанта се определя на 6 цифрена сума, но от Distinctive Assets отказват да разкрият точната стойност.
Подаръчните пакети са изпращани на номинираните във всички 25 категории в дните преди голямото събитие.
Това, което получават и като подарък знаменитостите се облага с данък, но процентът варира в зависимост от артиста и цената на изпратените му бонуси, тъй като 95% от съдържанието на чантата е под формата на подаръчни ваучери.
Те обаче имат право да върнат изпратените им подаръци, но най-добрата част от това да си знаменитост, е да се възползваш от привилегиите, твърди председателят на маркетинговата компания.
Академията няма връзка с изпращането на подаръците от Distinctive Assets. Тя се разграничава от дейността на фирмата, като дори я осъжда през 2016 година, за да докаже, че това няма общо с наградите Оскар.