Историческото имение на Барън Хилтън в тузарския квартал Бел Еър е обявено за продажба за цена от 75 милиона долара от Ричард Хилтън - съосновател на Hilton & Hyland. Това е първият път от 60 години насам, в който емблематичният имот в Лос Анджелис ще бъде на пазара.

За бъде "по-емоционална" продажбата на дома той я обявява заедно със сина си Барън Хилтън - 31-годишният младеж, който се присъединява към бизнеса с недвижими имоти на семейството преди две години, пише Forbes.

"Мога да твърдя, че това е най-голямата сделка и най-специалната в кариерата ми", казва Барън. "Имам много детски спомени от партита за рождени дни на голямата поляна и вечери за Деня на благодарността, както и коледни партита", казва Барън.

Имението e с площ от 15 000 квадратни метра и е проектирано от Пол Р. Уилямс. Той има пръст в проектирането на домове за Франк Синатра, Лусил Бол и Бил Робинсън. Екстериорът е белязан от традиционна Джорджианска архитектура.

Разходите за построяването на къщата се оценяват на 100 000 долара (или около 1,8 милиона долара днес.) През 1961 г. имението е разделено, но къщата и по-голямата част от земята са продадени на Барън Хилтън. Магнатът живее там до смъртта си миналата година, когато почива на 91-годишна възраст.

"Никога не сме правили структурни промени в къщата, което наистина показва как Пол Уилямс изпреварва времето си", казва Рик Хилтън. Снимките от проекта на Пол Р. Уилямс показват, че имението остава вярно на оригиналните планове и визия на Уилямс. Според Рик металните плъзгащи врати и прозорците от пода до тавана са били рядкост през 1935 година.

В къщата има 12 спални и 11 бани, дневна, трапезария, огромен офис.

"Бюрото в този офис е наследено от прадядо ми Конрад Хилтън, а след това дядо ми го остави на баща ми и наскоро баща ми каза, че ще го остави на мен".

"Басейнът е наистина грандиозен", казва Рик. " Дъното му от е богато украсени, ръчно рисувани многоцветни плочки. Беше нарисувано във Франция и донесено тук парче по парче". Мозайката показва в детайли всички 12 астрологични знака с палитра от тюркоазено, небесно и платинено синьо.

Рик си спомня, че някои от най-легендарните партита в имението са били организирани на открито на поляната и тенис кортовете, с палатки за повече от 1000 гости. "Обикновено те се събираха за празници, рождени дни и годишнини, но партитата, свързани с успехите в бизнеса често бяха на дневен ред.

Барън, който преди това е работил като вицепрезидент по маркетинг в компания Bernstein Equity Partners, признава, че фактът, че е син на съоснователя на Hilton Hotels ускорява преориентирането му от финанси към недвижими имоти. "Израснал съм в щастливо семейство, родителите ми ни водеха по целия свят и успях да оценя архитектурата на различни домове."

"Както всеки баща, бих искал да го видя да успее и той приема това мое желание много сериозно", казва Рик. Той започва брокерската си практика през 1993 г. с Джеф Хайланд. Оттогава двамата са увеличили бизнеса си и имат 140 агенти и приблизително 3,6 милиарда долара продажби годишно.