Дружеството Хидроизомат АД е реализирало загуба за първите три месеца на годината, в размер на 172 хил. лв.
Общите приходи на дружеството са 244 хил. лв., което е с 55.23 % по-малко спрямо предходния период. Общите разходи отчитат спад от 25.98 % спрямо предходния период до 416 хил.лв.
Нетните приходи от продажби за първото тримесечие на 2015г. са в размер на 242 хил.лв. и представляват 99.18 % от общите приходи. Спрямо първото тримесечие на 2014 година те намаляват с 55.43 %.
Към 31 март 2015г. дружеството показва загуба на акция (на осреднена годишна база) в размер на 0.08 лв. Данните са от Баланс/Отчет на дружеството за I-во трим. на 2013г.
Собственият капитал на дружеството в края на първото тримесечие на 2015г. е 7 992 хил. лв. , като спрямо същия период на 2014г. е намалял с 11.57 %.
Обобщена информация за търговията с акции на дружеството на БФБ – София през първите три месеца на 2015г.:
Общ брой изтъргувани акции: ( 3 096 бр. акции )
Общ брой сделки: ( 5 бр. )
Минимална цена: ( 0.542 лв. )
Максимална цена: ( 0.620 лв. )
Среднопретеглена цена: ( 0.602 лв. за акция. )
*Обобщената информация не обхваща сделки с акции на дружеството сключени на нерегулиран пазар.
Клиентите на емитента най-общо биха могли да се класифицират в три категории – строителни фирми, фирми, специализирали се в поставяне на хидроизолации и крайни потребители. Към първите две категории спадат постоянните клиенти на предприятието, а към третата – клиентите с еднократни покупки, се посочва в доклада за дейността.
Напоследък клиенти на Дружеството все по-често биват държавни и общински структури – общини, държавни агенции и други, предимно възлагащи поръчки по ЗОП, финансирани основно по оперативни програми. Търговската дейност през 1-то тримесечие на 2015г. се осъществяваше основно в две направления:
- продажби на големи строителни фирми и инвеститори по локални договори;
- продажби на частни лица и фирми.
Приходите от продажба на стоки се състоят от приходи от продажби на хидроизолационни материали и други. В състава на приходите от продажба на стоки влизат и приходите, реализирани от магазин за строителни материали, разкрит на територията на завода и предлагащ богата гама от стоки, необходими за строителството и вътрешните ремонти.