Управляващият директор на LGEMK Алън Сонг представи днес в София най-новия телефон на компанията- LG Shine. Той отбеляза, че българският офис на компанията е реализирал ръст от 450% в продажбите на мобилни телефони през миналата година.

LG Shine е втория модел от серията на компанията за луксозни мобилни телефони „Black Label".

Сонг твърди, че моделът е бил истинска сензация на европейския пазар и за месец продажбите в Европа са надскочили дори тези в Корея.

Продадени са 200 хил. телефона от този модел срещу 160 хил. на първия модел от серията LG Chocolate.

Лицевият панел е снабден и с Jog-dial за повече бързина и функционалност. Новият телефон разполага с 2.0 мегапикселова камера, 50 MB вградена памет и слот за допълнителна памет.

По думите на Алън Сонг, LG Shine отразява новата политика на компанията в областта на мобилните комуникации, като дизайн и иновативна технология.

Сонг заяви още, че само в България за 2006 г. компанията е продала над 40 хил. телефона на обща стойност над 4.6 млн. евро. За 2007 г. се планират продажби в размер на 11 млн. евро, което е около 8% от пазарния дял в България за мобилни телефони.

Ако тази програма се изпълни LG ще бъде сред четирите основни марки мобилни телефони у нас.