LG Shine е втория модел от серията на компанията за луксозни мобилни телефони „Black Label".
Сонг твърди, че моделът е бил истинска сензация на европейския пазар и за месец продажбите в Европа са надскочили дори тези в Корея.
Продадени са 200 хил. телефона от този модел срещу 160 хил. на първия модел от серията LG Chocolate.
Лицевият панел е снабден и с Jog-dial за повече бързина и функционалност. Новият телефон разполага с 2.0 мегапикселова камера, 50 MB вградена памет и слот за допълнителна памет.
По думите на Алън Сонг, LG Shine отразява новата политика на компанията в областта на мобилните комуникации, като дизайн и иновативна технология.
Сонг заяви още, че само в България за 2006 г. компанията е продала над 40 хил. телефона на обща стойност над 4.6 млн. евро. За 2007 г. се планират продажби в размер на 11 млн. евро, което е около 8% от пазарния дял в България за мобилни телефони.
Ако тази програма се изпълни LG ще бъде сред четирите основни марки мобилни телефони у нас.
garnet1
на 08.05.2007 в 14:48:09 #2Айде сега всички тарикати с по 450 лв на месец заплати да извадят 1000 лв и да си го купят, че не може да не са гъзари. А и много готино стои върху масата в кафето редом до кафенцето и една сода за 4 часа. Тъпанари.
Неделчо Съботинов
на 08.05.2007 в 12:11:01 #1Стархотно телефонче е LG-то. Сега очаквам разни псевдо форумци да започнат да задават редовния въпрос "колко Ви платиха за тази публикация".