Публикуван е новият рейтинг за удовлетвореността на собствениците от техните автомобили в САЩ. Има доста промени в класацията на Consumer Reports 2021.
Япноската марка Mazda зае първото място, скачайки с три позиции нагоре. Следват я германското BMW и друг японски автомобил - Subaru.
Между другото, премиум брандовете, чиято основна идея е да зарадват собствениците си, заеха само три позиции в челната десетка. Защото автомобилите от марките Honda, Toyota, Chrysler, Buick и Hyundai се оценяват на едно ниво с BMW , Porsche и Lexus .
Припомняме, че този годишен рейтинг се основава на резултатите от проучванията на собствениците на автомобили в Северна Америка. Освен задоволството на водачите от тяхното ползване класацията отчита и безопасността на автомобилите според резултатите от краш тестовете.
Mazda не е единствената, която прави скок тази година . Chrysler, Buick и Honda се изкачиха с по 5 позиции наведнъж. В същото време Линкълн спадна с 15 позиции, а Genesis - с 13 позиции. Прави впечатление, че набиращата популярност в САЩ корейска марка Kia също е паднала с 10 позиции.