Националният превозвач" въвежда допълнителни услуги онлайн, които дават възможност на всеки пътник да добави предпочитана услуга към резервацията си чрез сайта или мобилното приложение. Това е поредната крачка, която авиокомпанията прави в унисон с мисията си да се грижи за пътниците, предлагайки им най-високо качество на обслужване и осигурявайки спокойно пътуване на всички, избрали да посетят мечтаната от тях дестинация.
Най-продаваните услуги по редовните полети на "България Еър" - избор на място в самолета, добавяне на допълнителен регистриран багаж, превоз на спортна екипировка и др., вече са достъпни по всяко време на денонощието при закупуване на билет онлайн през сайта или мобилното приложение. Така всеки има възможността бързо, лесно и удобно сам да добави към резервацията си удобството, което да направи пътуването му още по-комфортно и приятно.
Менюто на борда на националния превозвач става още по-разнообразно. Заедно с безплатния кетъринг по всички международни линии авиокомпанията въвежда и възможността за избор на изкушаващи менюта срещу заплащане. Така пътниците на "България Еър" ще могат да избират между стандартния топъл сандвич, включен в цената на билета, или някое от четирите вкусни предложения на борда на самолета спрямо собствените си предпочитания.
Чрез имплементацията на услугите, които са част от продуктовото портфолио на авиокомпанията, "България Еър" се стреми да отговори на всички нужди на своите клиенти, осигурявайки им най-високо качество на обслужване. Развитието и подобряването на всички предлагани услуги продължава да бъде приоритет за авиокомпанията.