Полската група AmRest ще отвори нови ресторанти на Burger King в Полша, Чехия, Словакия, България и Румъния, съобщават от компанията.

Компанията, която управлява обектите на американската верига за бързо хранене в Централна и Източна Европа под формата на франчайз, вече е подписала споразумения за обектите с франчайзодателя Burger King Europe.

"Партньорът ни е велик оператор с правилната комбинация от пазарни познания и опит с нашата марка, за да се разраства Burger King в този регион с висок потенциал", казва Дейвид Шиър, президент на Burger King за Европа, Близкия изток и Африка.

"Това споразумение поставя нов етап в изпълнението на стратегията за растеж на Burger King в региона. Имаме ясна визия за развитието на марката и наистина се радваме и на възможностите за AmRest", казва Алън Лафлин, президент на Burger King в AmRest.

В момента AmRest управлява 40 ресторанта на американската верига в Полша, 14 в Чехия, 7 в България и 2 в Словакия. Засега не е ясно колко нови обекта ще бъдат отворени в петте държави от региона.

Hesburger отваря 50 ресторанта в България

Финландска бургер верига отваря 50 ресторанта в България

Компанията изкупува обекти на Burger King

Burger King отново се разраства, след като през последните години продаде голяма част от ресторантите си в България на финландската верига Hesburger. AmRest запази най-много от обектите на американската верига в столицата София - 4, както и по един в Пловдив, Бургас и Слънчев бряг.

Освен нея, AmRest управлява веригата кафетериите Starbucks и част от ресторантите на KFC у нас.

Още по-впечатляващо е завръщането на марката Burger King на румънския пазар, където компанията в момента разполага само с един обект - на летището в Букурещ.

"Твърдо вярваме, че ангажиментът ни да развиваме марката ще създаде голяма стойност за нашите клиенти и ключови заинтересовани страни, както и ще допринесе за укрепването на водещата позиция на AmRest в Централна и Източна Европа", посочва Лафлин.

Основана през 50-те години на миналия век Burger King е втората по големина световна верига за бързо хранене, продаваща хамбургери. Тя има над 17 000 обекта в повече от 100 държави и територии по света.