CT Interactive е българска компания, която успя да се превърне в един от водещите доставчици на игрален софтуер по целия свят. Компанията започва своето развитие като онлайн бранд на първия лицензиран производител на игрално оборудване в България - CT Gaming.

CT Interactive е създадена през 2012-та година и започва да доставя онлайн игри в десетки страни. През годините успява да се наложи като един от водещите доставчици, в световен мащаб, а от август 2021 г. става част от първата публична компания от игралния сектор в България - Телематик Интерактив България АД.

"Съдържанието на CT Interactive в момента е достъпно на над 1500 сайта по целия свят. Тя се отличава с разнообразно продуктово портфолио и с персоналното отношение към всеки клиент, което носи добавена стойност и ни прави предпочитан бизнес партньор", обяснява успеха пред БГНЕС Мартин Иванов, оперативен директор на CT Interactive.

Мартин Иванов има 18 години опит в игралната индустрия, като професионалният му път включва управление на офиса в Румъния на компанията за производство на игрално оборудване CT Gaming, както и ръководни позиции в онлайн гейминг сегмента.

Работата в международен план е важна част от нашата стратеги, обяснява още Иванов. В момента CT Interactive има стабилно присъствие на няколко ключови международни пазара в Европа, Латинска Америка, Африка.

На стария континент CT Interactive е добре позиционирана в множество регулирани пазари, като продуктите й стават все по-популярни и предпочитани. Портфолиото е създадено с цел да може да предостави най-търсеното съдържание в различните юрисдикции и да съответства на специфичните предпочитания на потребителя. Това води до много добро приемане на продуктите от крайния клиент, твърди още оперативният директор.

В Латинска Америка, софтуерната компания, също има отлични позиции. Този регион е сред най-бързо развиващите се и динамични пазари в индустрията и CT Interactive постоянно разширява присъствието си там, като стратегически се позиционира в страни като Перу, Мексико, Колумбия, Панама, Аржентина, Бразилия. Тя наблюдава възходяща тенденция на все по-голямо търсене на онлайн игрално съдържание в този район.

"Африка за нас е сравнително нов пазар със значителен потенциал за растеж и непрекъснато наблюдаваме страните с развиващи се iGaming сектори. Имаме амбициозни планове за по-нататъшно разширяване на международния си обхват като същевременно увеличаваме пазарния си дял в юрисдикции, на които работим", твърди още в интервюто за БГНЕС Иванов.

Като най-големи предизвикателства пред себе си, CT Interactive приема разработването на продукти, които да отговарят в най-голяма степен на потребителските предпочитания в различни региони. Именнно поради тази причина отделът й за проучване и разработка на продукти и продуктовият мениджмънт правят задълбочени анализи на пазарите, които са били идентифицирани като представляващи интерес. Проучват се регулаторните и техническите изисквания и културните особености.

Това е сложен процес, който в крайна сметка води до предлагането на най-адекватния за съответния пазар продукт. Потребителите в различните региони имат различни предпочитания за типове игри, теми и механики. Например, игрите, които са популярни в Европа, може да не допадат на хората в Латинска Америка

Предизвикателство е и фактът, че всеки пазар има свои регулации за онлайн игрите, които могат да се променят често. Спазването на тези разпоредби е от решаващо значение и изисква фокусиране поради тяхната променливост. От съществено значение е и игрите да работят безпроблемно на различни устройства и платформи (мобилни, десктоп, различни операционни системи).

Относно целите на компанията, CT Interactive има амбициозни цели и ясна визия за бъдещето. Основна цел е да затвърди позицията си сред водещите доставчици в онлайн игралната индустрия, като разширява присъствието си на нови пазари и на такива, на които вече е стъпила в Европа, Латинска Америка, Африка, твърди още Иванов.

Същевременно, компанията продължава да работи по диверсифициране на портфолиото от игри, за да покрие още по-широк спектър от предпочитания. Инвестира се в най-новите технологии за разработване на иновативни решения и предоставяне на отлично потребителското изживяване, което е приоритет.