Германският производител на спортни стоки Adidas е успял да намали употребата на хартия с 38% за период от 7 години в корпоративните офиси на компанията само чрез добавянето на простичка молба във виртуалната кореспонденция: „Моля, не принтирайте този имейл”, пише сп. Fortunе.

Вторият по големина производител на спортни облекла и обувки е спрял и снабдяването с пластмасови бутилки с вода за срещи, заменил е пластмасовите сламки с хартиени такива, а при скорошна глобална маркетингова среща е използвал повторно банери, за да създаде торби, необходими за събитието. Всички тези дейности са част от по-мащабна цел на цялата компания за намаляване на замърсяването и потреблението на вода.

В четвъртък Adidas представи шест приоритета, които се надява да постигне до 2020 г. Сред тях са:

  • Доставчиците на материали за облекла ще намалят потреблението на вода с 50%
  • 75% по-ниска употреба на хартия на служител спрямо нивото от 2008 г.
  • Напълно преминаване към използване на устойчив памук до края на 2018 г.
  • До 2020 г. голяма част от доставчиците ще намалят потреблението на енергия с 20%.