От корейската компания КИА Моторс обявиха, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за февруари 2016 г. възлизат на 214 219 броя. С това компанията регистрира ръст от 2.6% за изминалия месец.
През месеца КИА отчита 12.2% ръст в Северна Америка с регистрирани 54 118 автомобила, Европа + 11% ръст с реализирани 43 216 броя и Корея + 10.5% ръст (39 110 продажби).
Общо за двата месеца на 2016 г. глобалните продажби на КИА са се увеличили с 0.5%, достигайки 418 881 броя. Корейският пазар отчита най-голям ръст за периода с реализирани 77 615 продажби (+7.7%). Европа и Северна Америка бележат ръст от респективно 6.7% и 6.4% с реализирани съответно 81 662 и 96 024 броя автомобили с марка КИА.
Бестселърът на КИА за месец февруари е представителят в Б-сегмента - КИА Рио (известен под името К2 в Китай) с общо 33 552 продадени единици.
Компактният CUV Спортидж заема втора позиция с реализирани 32 052 броя, следван от КИА Черато (известен още като Форте или К3 на някои пазари) с 22 452 броя.
Четвъртото място е отредено за елегантната лимузина Оптима с реализирани 19 548 единици. На 5-та позиция се подрежда градският кросоувър Соул с регистрирани 14 761 продажби.
Източник: kia.bg