ИТ компанията Leanplum, която е лидер в мобилното маркетингово пространство, е успяла да привлече инвестиции от 27 милиона долара. С него общо привлеченото финансиране достига 123 милиона долара, съобщават от фирмата, в която има българско участие и която има офис в София.
От компанията посочват, че финансирането ще бъде използвано, за да ускори продуктовото развитие на компанията и да разшири пазарния дял ѝ в глобален план.
"Само през изминалата една година, през платформата на Leanplum са преминали над 150 милиарда съобщения", посочва Момчил Кюркчиев, който е съосновател и главен директор развитие на продукти в Leanplum.
"Като българин, обаче, моя лична мисия винаги е било това да изградя успешна компания, която има достъп до световни пазари и инвестира в развитието на българския талант. Днес офисът на Leanplum в София е вторият по големина от общо шест локации в света и е основен двигател на развойната дейност в компанията", допълва той.
Междувременно успоредно с привличането на финансирането компанията посочва, че има нови назначения. Част от екипа става Джордж Гарик, който става главен изпълнителен директор.
Шери Хюстън ще ръководи финансовия екип на компанията и поема ролята на главен финансов директор, а Момчил Кюркчиев става главен директор разработка на продукти. В борда на директорите влиза Ръс Фрадин.
Leanplum е създадена в Сан Франциско през 2012 година от българина Момчил Кюркчиев и колегата му от Google Андрю Фърст. Започната като стартъп, тя бързо набира скорост и печели все повече доверие сред инвеститорите и клиентите си. Компанията има офиси още в Ню Йорк, Лондон, Амстердам и Сингапур.