Американският медиен холдинг NBC Universal е сключил договори за излъчване на реклами в САЩ по време на Олимпийските игри в Рио де Жанейро на сума над 1,2 милиарда долара.

„Преминахме бариера, която по-рано смятахме за непреодолима” отбелязва изпълнителният вицепрезидент на NBC Sports Group, Сет Уинтър, цитиран от изданието Adweek.

Той добавя, че и проблемите, свързани с организацията на Олимпийските игри са допринесли за повишаване на интереса към тях, още преди започването им.

Контрактите са сключени за показване на реклами по кабелни и цифрова телевизионни канали, както и чрез други медийни платформи. Изданието отбелязва, че договорената сума за излъчване на реклами надхвърля този показател за всякакви други медийни събития в историята на САЩ. И по този начин NBC Universal е станал „златен медалист” на националния рекламен пазар от Олимпийските игри в Бразилия.