Компанията Tiffany отчете скок в продажбите си за пръв път от осем тримесечия насам.
В причина за успеха се превърнаха големите покупки от страна на любители на луксозни украшения от азиатския свят. Продажбите на бижута от магазините на компанията са се повишили в Япония и Китай, което компенсира спада в рамките на най-големия пазар за търговеца на дребно САЩ.
Нетните продажби на компанията са се покачили до 949.3 милиона долара от стойностите си за година по-рано, когато наброяваха 938.2 милиона долара, пише Business Insider.
С това и нетната печалба е нараснала с 4.5 на сто до 95.1 милиона долара, което прибавя по 76 цента за брой от ценните книжа на Tiffany.
Същевременно и акциите на компанията са поскъпнали с 3.7 на сто до 81 долара за брой от активите по време на предварителната търговия във вторник.
"Бизнесът ни в Япония се представя доста добре, което ние приписваме на покупки от вътрешни потребители", коментира главният изпълнителен директор на Tiffany Фредерик Куменал.
По отношение на продажбите на луксозните украшения в Китай от компанията коментираха, че са нараснали с "двуцифрени числа".