Германският автомобилен гигант Volkswagen Group обяви резултатите от пазарното си представяне за периода от началото на годината до края на ноември. Според данните за период, общо групата постига ръст на продажбите от 3.9%, до ниво от 9 743 400 реализирани автомобили.
Само през ноември, търсенето на машините на концерна се е покачило с 11.1% до ниво от 995 900 единици.
Испанската марка Seat е отличникът на Volkswagen Group за тази година, с ръст до ноември от 14.7% и 435 000 реализирани до момента автомобила.
Чешката компания Skoda заема второто място по растеж на продажбите с подобрение от 5.5% до 1 093 000 коли.
С увеличена реализацията на продукцията си месец преди приключването на 2017 година могат да се похвалят всички подразделения на Volkswagen Group, като единственото изключение е Audi. Марката записва ръст от 4.5% през ноември до 160 000 единици, но в края на ноември общият показател е 1 699 500 коли или с 0.8% под миналогодишния.
Само през предишния месец от основните марки, най-сериозно подобрение в продажбите отново записват Seat и Skoda През ноември търсенето на автомобили от тези марки отчита увеличение от съответно 18.7% до 40 400 и 17.5% до 114 600 единици.
Марката Volkswagen записва 594 300 продажби през ноември (+11.8%) и 5 636 100 от началото на годината (+4%).
При Audi съответните показатели са 160 00 (+4.5%) и 1 699 500 (-0.8%), при Porsche са 20 700 (+2.2%) и 226 800 (+3.9), а при лекотоварното подразделение на VW са 44 300 (+4%) и 455 200 (+5%).
Товарните автомобили MAN и Scania допринасят с по съответно 102 300 (+11.7) и 81 500 (+11.5%) за растежа на общите продажби на Volkswagen Group от началото на годината, информира auto-press.net.