С внушителен ръст от 38.9% до 41 200 автомобила в глобалните си продажби през август, SEAT може да се похвали с подобрение в бизнеса си от 21.9% от началото на годината. Общата реализация на испанската марка е достигнала рекордното за историята на компанията ниво от 383 900 коли, съобщава корпоративният сайт.

От началото на годината, продуктите на SEAT се радват на отличен потребителски интерес в основни европейски държави като Германия (83 100; +27.6%), Испания (79 100; +18.2%) и Великобритания (45 200; +26.2%), които са и основните пазари за марката.

Испанската компания записва отлично пазарно представяне и във Франция, където за периода януари-август са били закупени 21 600 нейни коли, което представлява ръст от 31.1% в сравнение със същия период на миналата година, както и в Австрия с подобрение от 26.3% до 15 500 превозни средства, отбелязва auto-press.net. 

Seat е отличникът на Volkswagen Group за 2017-а

Seat е отличникът на Volkswagen Group за 2017-а

Испанска марка вдига с 15% продажбите при 3,9% за групата

SEAT записва завидно представяне и в Италия (15 300; +26.8%), Полша (9800; +30.3%), Белгия (7500; +44.3%) и Португалия (7400; +24.5%), а в Алжир отчита 13 900 покупки, което е с 11 800 единици повече в сравнение със същия период на 2017 година. 

Само след няколко дни - на 18 септември, SEAT ще демонстрира за първи път в света изцяло новото си SUV моделно попълнение Tarraco.