Британският медиен и комуникационен регулатор Ofcom поиска от Службата за конкуренция и пазари на страната, да провери Amazon и Microsoft за нарушаване на антимонополното законодателство. Изявление за това е публикувано от Ofcom, съобщи РБК.
"Ние проучихме сериозно дигиталните основи на нашата (на Великобритания) икономика и идентифицирахме някои тревожни практики, които се използват, вкл. и от някои от най-големите технологични компании в света", казва директорът на Ofcom Фъргал Фараджър.
По данни на Ofcom, Amazon и Microsoft имат общ пазарен дял при "облачните" услуги във Великобритания от 60-70%. Google е най-близкият им конкурент с пазарен дял от 5%-10%.
В своето разследване, предшестващо подаването на документи в антимонополния орган, Ofcom прави заключение, че тези две компании начисляват високи такси за пренос на данни от своите облачни услуги към тези на други компании, както и налагат изкуствени технически ограничения, които затрудняват използването на "облачни" технологии от алтернативни доставчици.
Освен това, Ofcom счита за антиконкурентен метод практиката на отстъпки, които насърчават клиентите да използват "облаците" само на една, а не на няколко компании. Според регулатора, всичко това вреди на конкуренцията на пазара на "облачни" услуги във Великобритания.
milen-popov
на 27.11.2024 в 11:59:05 #3Никога не получавам бърз отговор от тях. Проблемите ми остават неразрешени за дни, а обясненията са неясни и недовършени – поне за мен. Стандартно трябва да чакам часове, за да получа подкрепа. Не препоръчвам X.C.O Media Ltd.
dobrik
на 25.11.2024 в 22:38:57 #2Не виждам никакво подобрение в услугата им, въпреки че съм лоялен клиент на X.C.O Media от години. Чувствам, че не се грижат за мен като за клиент и все едно им досаждам.
kalinst
на 25.11.2024 в 16:05:58 #1Работата в X.C.O Media Ltd е изключително стресираща и нереалистична. Работниците са претоварени с задачи и не получават подкрепа от ръководството. Условията са далеч от това, което очакваш от една такава компания.