Четири години след като закупи "Теленор", чешката компания PPF Telecom Group представи официално официално новия си бранд - Yettel. Премиерата на марката се случи едновременно на трите пазара, на които марката стъпва от 1 март - България, Сърбия и Унгария.
"След осемте прекрасни години под бранда Теленор, имаме отговорност към нашите клиенти да им помагаме да се справят с постоянно нарастващите изисквания от света на технологиите", каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България. По думите му като лидер в сферата на безжичните технологии и отвъд тях, Yettel е модерен бранд, който е фокусиран към клиентите, дигитализацията и иновациите.
"Нашата амбиция е да помагаме на потребителите да постигнат баланс в отношенията си с технологиите. Убеден съм, че ще продължим да задаваме тенденциите и да изпреварваме събитията", добави Кинг.
"Отношенията ни с технологиите се промениха. Днес да си онлайн е задължително и нашите клиенти очакват да им помогнем да използват технологиите, за да балансират важните за тях неща. Искаме да вдъхновим потребителите да се стремят към този баланс в живота, като предлагаме продукти и услуги, които подкрепят тази голяма амбиция", каза Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.
Какво ново ще предложи Yettel?
"Като едно от първите ни предложения с новия бранд днес стартираме уникалната за българския пазар Тийн тарифа, която осигурява на родителите спокойствие и същевременно предоставя адекватно дигитално преживяване на младежите. През следващите месеци ще представим още продукти и услуги в подкрепа на балансирания начин на живот", заяви Богдан Узелац, главен търговски директор на Yettel Bulgaria.
Новата Тийн тарифа на Yettel за 25,99 лв. е с включена услуга "Онлайн защита" за целия срок на договора, за спокойствието на родителите и защита на децата им от влизане в подозрителни уебсайтове и неподходящо дигитално съдържание. Услугата предпазва потребителите от вируси и зловреден софтуер, докато сърфират в мрежата на Yettel, отличена с четири последователни сертификата Best in Test от независимата организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора. Тарифата се предлага в пакет с хиляди мегабайти за чат услуги, социални медии, стрийминг на музика и видео. Тази тийн тарифа включва и достъп до иновативната образователна платформа iZZI за 24 месеца. Всички тарифни планове на Yettel за пренос на данни и мобилни услуги включват 5G достъп без допълнително заплащане. Офертата идва с ексклузивни предложения за 5G смартфони, които стартират от само 5,99 лв. на месец.
Yettel предлага и по-икономична Тийн тарифа - за 19,99 лв. месечно.
Като част от ребрандирането Yettel Bulgaria стартира новия си уебсайт (Yettel.bg), ново мобилно приложение, както и нов дизайн на дигиталните си и социални медийни канали.
През следващите години Yettel ще извърши пълно ребрандиране на магазините си в страната, като започва постепенно с отделни ребрандирани обекти, които още от днес ще посрещнат клиентите. Локациите на магазините остават същите, както досега.
Променя ли се нещо за клиентите?
Теленор се променя на Yettel, но клиентите не трябва да правят нищо. Всички съществуващи договори остават валидни и не е необходимо да се подписва нищо допълнително. Телефонните номера също се запазват. SIM и eSIM картите продължават да работят по същия начин.
Имената на някои абонаментни планове могат да бъдат променени, но това, което до този момент е получавано, и сумата, която се плаща за него остава същото. Сметката ще се плучава същия начин, както досега.