Amazon обяви, че в рамките на третото си ежегодно събитие за продажби на Prime Day гигантът е стигнал до най-големия си ден. Компанията е отчела приходи, надвишаващи традиционните продажби на дребно по време на Black Friday и Cyber ​​Monday.

30-часовата продажба, включваща отстъпки за широк асортимент от стоки, е генерирала около 1 милиард долара приходи за онлайн търговеца, сочат отделни оценки от анализатори на Cowen и JPMorgan Chase. Сумата е тройно над средните дневни приходи от електронна търговия през 2016 г. според данни, събрани от Bloomberg.

Най-популярната покупка е била Echo Dot на Amazon, която се предлагаше на намаление с 30%. След разширяването на шопинга с шест часа, покупките са се увеличил с повече от 60% в сравнение със същия период на предходната година, съобщиха от компанията.

По време на промоционалния период са се появили и нови членове на Prime, допълниха от Amazon.

Акциите на гиганта отново прекосиха границата от 1 000 долара, след като компанията съобщи, че е достигнала "най-големите си продажби".