Apple остава най-скъпата марка в света, а брандът ѝ се оценява на $214,5 милиарда, ръст през 2018 г. от 16,4 процента спрямо предходната, показва доклад на Interbrand.
Технологичните като цяло доминират върха на класацията - 6 от топ 10 са от този сектор. На втора позиция е Google с 10% ръст и $155,5 милиарда оценка, а на трета с впечатляващите 56% ръст е Amazon - до $100,8 милиарда. Компанията на Безос е и тази, която е записала най-голямо повишение.
Източник: Statista/Interbrand
Топ 10 на най-скъпите брандове и годишния ръст
След Microsoft с $92,7 милиарда и 16% ръст, следвана от Coca-Cola, която губи 5% до $66,3 милиарда.
Netflix, Gucci и Louis Vuitton растат с 45%, 30% и 23% спрямо предходната година, но все още остават назад в класацията.
Източник: Interbrand
Най-бързорастящите брандове