Американската медийна група Discovery Communication добави нови 9 лайфстайл телевизионни канала към портфолиото си след придобиването на компанията Scripps Networks Interactive в сделка за 14,6 милиарда долара.

Втората е основана през 2008 година в САЩ, като тя държи програмите HGTV, Food Network, Travel Channel, Diy Network, Cooking Channel, TVN, Fine Living и Asien Food Channel.

Споразумението е било постигнато вчера, като то ще обедини аудиторията на Discovery със солидната женска аудитория на Scripps. Компанията вероятно ще използва сделката за намаляване на разходите и засилване на влиянието и на чуждестранните пазари, пише Reuters.

Новосъздадената група ще държи 20% от аудиторията на кабелни телевизионни услуги в Щатите. Борбата на този пазар става все по-ожесточена след придобиването на все по-голяма популярност на стрийминг програмите на Netflix и Amazon.

Според информацията 70% от стойността от 14,6 милиарда долара ще бъде платена в кеш, а останалите - под формата на акции.