Twitter ще продаде мобилната рекламната платформа MoPub на AppLovin Corp за за 1,05 милиарда долара в брой, предава Reuters.
MoPub генерира около 188 милиона долара годишни приходи за Twitter миналата година. През 2013 покупката на платформата за мобилна реклама близо 350 милиона, бе най-голямото придобиване за Twitter.
"Продажбата на MoPub ще ни позволи да концентрираме усилията си върху върху създаването на рекламни продукти за нашите услуги", каза финансовият директор на Twitter Нед Сигъл.
Според изявление на компанията Twitter ще се съсредоточи върху основния си бизнес, като ускори разработването на нови продукти и функции, за да постигне целта си за удвояване приходите през 2023 г. до 7,5 млрд. долара.
Сделката MoPub идва месеци след като Apple актуализира своята мобилна операционна система за iPhone и iPad, за да затрудни дигиталните рекламодатели да проследяват потребителите на мобилни устройства на Apple.
AppLovin е компания за мобилни игри с портфолио с над 200 безплатни мобилни игри, като "Word Connect", "Slap Kings" и "Bingo Story".
Акциите на компанията нараснаха с 9%, докато на Twitter поскъпнаха с 2% до 62,57 долара.