Трансформацията на цялата бизнес сфера и в частност ИТ индустрията е тук, за да остане. Въвеждането на дигитализацията и новите модели на работа неизменно са ключови тенденции и водят до дългосрочен, устойчив растеж и повишаване рентабилността на компаниите, които следват тези тенденции.
Скорошно проучване на бранда Lenovo* показва, че 59% от работещите обаче не смятат или не са сигурни, че техният работодател инвестира достатъчно средства в IT, за да оптимизира работните процеси и производителността на компанията, в която работят. Това неизменно оказва влияние на мотивацията на служителите за задържане в определена фирма, както и на възможностите й за развитие в бизнеса.
Брандовете, инвестиращи в бъдещето и успели да се трансформират в унисон със световните тенденции и търсенето на пазара постигат завиден успех и дългосрочна рентабилност. И то въпреки предизвикателните пазарни условия през последните години. Новата бизнес обстановка оказва влияние във всички сфери, но най-вече при преобразуването на ИТ услугите и огромната трансформация на цялата технологична индустрия.
Изчислено е, че пазарът на ИТ решения ще достигне >1 трлн. щ. д. до 2025 г. и е отлична перспектива за развитие. Но освен нужда от мощни устройва, клиентите все повече имат и по-сложни инфраструктурни изисквания и се нуждаят от по-прост и лесен начин за използване на ИТ услуги. Това води до нарастване търсенето на цялостни потребителски решения, задоволяващи нуждите за иновативни устройства, съчетани с подходящи услуги.
Тук Lenovo успешно се позиционира, за да улови нуждата от по-сложни ИТ продукти. Благодарение на това брандът успява да постигне завиден ръст на нетните приходи с темп от над 50% вече шесто поредно тримесечие или сумата от 20 млрд. щ. д. Това се дължи на множеството пазарни възможности с висок растеж и висок марж. Те са уловени от добрите бизнес умения на ръководството и експертите от компанията и затова в тази "нова" бизнес реалност компании като Lenovo се представят отлично.
Отдадеността на трансформацията и фокуса върху множеството инвестиции за научноизследователска и развойна дейност постигат отлични резултати. И благодарение на тях се създават иновативни продукти като тънкият и лек ThinkBook Plus Gen 3, представен тази година на CES 2022. Той променя драстично представата за техника като въвежда първия в индустрията 17,3-инчов лаптоп с вграден вторичен 8-инчов пълноцветен LCD дисплей и клавиатура с подсветка и стъклен пад.
Бъдещето на Lenovo и на останалите компании в крак с процесите на трансформация е светло. Всички те инвестират в развитието на иновациите, което от своя страна е двигател за растежа на брандовете и способства решаването на най-големите предизвикателства на човечеството, благодарение на технологиите.
Повече информация за Lenovo може да намерите на: www.lenovo.bg и в Lenovo StoryHub.
* Глобалното изследване е поръчано от Lenovo и извършено от YouGov. То проучва повече от 7 500 работещи възрастни в Съединените щати, Обединеното кралство, Бразилия, Сингапур, Китай и Япония. Изследването е проведено през ноември 2021 г.