Анна Кастрева застава начело на отдел "Корпоративни комуникации" в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД. Тя ще отговаря за изграждането и управлението на репутацията на компанията. Новосформираното звено ще обедини публичните комуникации, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на Kaufland България.
Анна Кастрева има 13 годишен опит в управлението и стратегическото планиране и развитие на интегрирани комуникационни решения. Експертизата й включва задълбочен поглед върху управлението на корпоративни, институционални, бранд и кризисни комуникации.
Преди да се присъедини към екипа на Kaufland България, Анна е мениджър "Корпоративни комуникации и PR" в bTV Media Group. Богатият си ръководен опит Кастрева допълва и с дългогодишна работа в едни от най-добрите агенции в сферата на комуникациите у нас.
Анна започва кариерата си като журналист във вестник "Дневник". Тя има бакалавърска степен по журналистика от Софийския университет "Св. Климент Охридски" и диплома по PR от The Chartered Institute of Public Relations, UK.
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркетa в цялата страна.