Когато пое управлението на интернет гиганта Yahoo през 2012 година, пред Мариса Майер имаше една ясна цел – да намери пътя към растежа на емблематичната марка.

Четири години по-късно вече ясно се вижда, че мисията няма да бъде изпълнена. Основният бизнес на компанията постоянно спада, а дружеството търси купувач, който да го спаси.

Съвсем на скоро Майер обясни плана си за „създаване на по-добър Yahoo”. „Погледнахме реално на нещата къде сме ние и къде искаме да отидем и кои стъпки да направим, за да стигнем дотам”, каза тя.

Каквото и да са стъпките обаче, резултатите трябва да се видят скоро. Защото, както показва долната графика, към момента те са трагични.

Компанията губи приходи от основните си пера – реклама, търсене и други видове. С по-малкото приходи намаляват и служителите в Yahoo. Засега акциите се държат, но не се знае колко дълго още.

Infographic: Yahoo - Before and After 4 Years Under Marissa Mayer | Statista