Когато пое управлението на интернет гиганта Yahoo през 2012 година, пред Мариса Майер имаше една ясна цел – да намери пътя към растежа на емблематичната марка.
Четири години по-късно вече ясно се вижда, че мисията няма да бъде изпълнена. Основният бизнес на компанията постоянно спада, а дружеството търси купувач, който да го спаси.
Съвсем на скоро Майер обясни плана си за „създаване на по-добър Yahoo”. „Погледнахме реално на нещата къде сме ние и къде искаме да отидем и кои стъпки да направим, за да стигнем дотам”, каза тя.
Каквото и да са стъпките обаче, резултатите трябва да се видят скоро. Защото, както показва долната графика, към момента те са трагични.
Компанията губи приходи от основните си пера – реклама, търсене и други видове. С по-малкото приходи намаляват и служителите в Yahoo. Засега акциите се държат, но не се знае колко дълго още.
58eng
на 28.07.2016 в 17:33:06 #1Не е по добре драги...От времето но др Фауст се знае,че Дяволът е щедър платец