Сред автомобилна индустрия е обичайна практика компаниите да купуват автомобили на конкурентите си, за да ги оценят, разгледат и разглобят до съставните им части, за да научат срещу какво точно се изправят. General Motors има цяла лаборатория за тази цел, а Марк Фийлдс, CEO на Ford, призна, че разглобяват всички коли на конкурентите си.
Затова е разбираемо, че Mercedes-Benz са искали да тестват и разглобят Tesla Model X преди да пуснат своя първи изцяло електрически SUV. Странно е обаче какво е направил германският производител, за да се сдобие с такава: вместо да купи една, както се прави обичайно, компанията-майка - Daimler, наела една от Sixt чрез физическо лице. По-късно се оказало, че автомобилът е собственост на семейна двойка от Бавария, която отишла на почивка в Сицилия и решила да отдаде колата си под наем на Sixt, пише немското списание Spiegel.
Без да съобщят на собствениците, Mercedes закарали колата чак до Барселона - което противоречи на правилата на Sixt, като преди това тествали Model X срещу жега и вибрации в Щутгарт, а после и я разглобили напълно.
При сглобяването й и след тестовете обаче се оказва, че колата не е сглобена правилно, а по външния й вид имало надраскани елементи. Щетите по нея са изчислени на над 15 000 евро. Семейството обаче настоява за близо 100 000 евро, които да покрият разходите за експертизата, моралните загуби, както и цялостния ремонт.
borislav-chakarov
на 05.12.2017 в 14:36:27 #1Кви правила и кви закони бе. Корпорациите управляват света за какво им е да спазват некви си правила