Резултатите за новия албум на британската суперзвезда Адел вече са ясни и определено могат да бъдат наречени исторически. Само през първата си седмица на продажби в САЩ от „25” са продадени 3,38 млн. копия, като успехът е абсолютно безпрецедентен.

Преди това рекордът се държеше от бой бандата *NSYNC за своя албум „No Strings Attached”, пуснат през 2000 г. Подобен успех имаше и „1989” на Тейлър Суифт, дебютирал през октомври миналата година. Албумът на Адел беше пуснат на 20 ноември и само за 10 дни се превърна в най-продавания за 2015 г.

Междувременно стана ясно, че „25” ще бъде достъпен за клиентите на стрийминг музикалната услуга Pandora. Това обаче не се отнася за тези, които ползват конкурентите ѝ - Apple Music и Spotify.

Борбата през последните седмици между трите компании беше наистина жестока. Пилотното парче от албума на Адел „Hello” беше пуснато няколко седмици по-рано на всяка от тях.