Музикалният пазар в момента е пренаситен с хитови заглавия и популярни изпълнители, радващи се на милиони фенове по света. Продажбите на албуми обаче все повече отстъпват позиции спрямо нелегалното сваляне на музика от интернет, тегленето от платени платформи като iTunes и услугите за онлайн стрийминг на музика като Spotify, Apple Music, Pandora, Tidal и други.
Най-новият албум на британската певица Адел „25” обаче надминава всички очаквания и разбива мита, че хората вече не купуват музика. Само през изминалата седмица последният ѝ творчески проект е бил продаден в 2 505 000 копия в световен мащаб, по информация на международното шоу за раздаване на музикални награди World Music Awards. То отличава музикантите с най-големи продажби, като тези данни се предоставят от Международната федерация на звукозаписната индустрия.
На второ място се нарежда “Purpose” на канадския изпълнител Джъстин Бийбър с 459 хиляди продадени броя. Трета е британската група Coldplay с 432 хиляди продадени копия от албума “A Head Full Of Dreams”.
Петицата се допълва от “Royalty” на американския изпълнител Крис Браун с 224 хиляди продадени броя и „Weihnachten” на германската певица Хелен Фишър с 207 хиляди продажби.
Според данните от последната класация на Billboard за 2015 г. „25” на Адел е и най-продаваният албум за изминалата година със 7,44 млн. продадени копия, предава Entertainment Weekly. Така албумът става най-продаваният албум за година след “Confessions” на американския изпълнител Ъшър от 2004 г., когато той бе продаден в 7,98 млн. копия.