Едва ли за някого е изненада, че най-новият албум на британската изпълнителка Адел „25” е и най-продаваният в онлайн платформата за продажба на музика iTunes за 2015 г.

Втори по продажби е проектът на рапъра Дрейк “If You're Reading This It's Too Late”. На трето място е “1989” на Тейлър Суифт. Челната петица се допълва от саундтракът към филмовата лента „50 нюанса сиво” (“Fifty Shades of Grey”) и “Purpose” на Джъстин Бийбър, предаде ctvnews.ca.

Най-успешният сингъл на годината пък е “Uptown Funk” на Марк Ронсън и Бруно Марс, докато пилотната песен на Адел “Hello” е шеста в списъка.

Петицата допълват “Thinking out Loud” на Ед Шийрън, “See You Again” на Уиз Калифа и Чарли Път, “Sugar” на Maroon 5 и “Shut Up and Dance” на Walk the Moon.

Освен това хитовете “Uptown Funk” и “Thinking out Loud” си спечелиха и номинации за наградите „Грами” за запис на годината. Романтичната балада на британския певец Ед Шийрън има и втора номинация – за песен на годината. В тази категория “Thinking out Loud” ще се съревновава със “See You Again”.

Канадският певец Абел Макконен Тесфайе, по-известен с псевдонима The Weeknd, присъства с три свои песни в топ 20 – “Earned It” (9), “Can't Feel My Face” (11) и “The Hills” (15). “Blank Space” и “Style” на Тейлър Суифт са съответно на 18 и 20 място.

Колекцията за поредицата „Междузвездни войни” – “Star Wars Digital Collection” е най-сваляният филм в iTunes, а пети сезон на „Игра на тронове” води при телевизионните сериали.

Най-продаваната нон-фикшън книга е била „Американски снайперист”, а „Момичето от влака” на Паула Хоукинс е номер 1 при фантастиката и аудиокнигите.

Водещите безплатни приложения за iPhone и iPad са били “Trivia Check” и “Crossy Road -- Endless Arcade Hopper”. Най-теглените апликации, за които се плаща, пък са били “Heads Up!” и “Minecraft: Pocket Edition”.