Харесва ви или не, Тейлър Суифт отново е навсякъде. След обявяването на своя 12-и самостоятелен албум изпълнителката отново помете интернет пространството като буря. Това стана в понеделник вечер (технически вече във вторник, тъй като беше 12 минути след полунощ) с кратък откъс от бъдещ епизод на подкаста New Heights на приятеля ѝ Травис Келси и брат му Джейсън Келси.
Тогава беше разкрито, че албумът ще носи заглавието The Life of a Showgirl. След публикуването на пълното интервю в сряда стана ясна и цялостната концепция - визията, обложката и списъкът с песни. Оттогава интернет е залят с публикации, мемета и собствени оранжеви теми на фенове, вдъхновени от естетиката на албума.
В еуфорията се включиха и големи брандове като Krispy Kreme, United Airlines, FedEx, DoorDash, както и официалните профили на Minions и Elmo в социалната мрежа X.
The Life of a Showgirl
Освен името, вече е ясно, че албумът ще излезе на 3 октомври и ще съдържа "само" 12 песни - доста по-малко в сравнение с предходния 11-и студиен албум The Tortured Poets Department, който имаше цели 31 парчета.
Заглавната песен ще бъде дует със Сабрина Карпентър - звездата, чийто хит Espresso беше най-слушаната песен в Spotify през миналата година. Сред включените парчета ще има и кавър на Father Figure на покойния Джордж Майкъл.
В подкаста Суифт разкри, че албумът е записан в Европа по време на световното ѝ турне Eras и е вдъхновен от живота ѝ в двете години на път. Турнето стана първото в историята с приходи над милиард долара и в крайна сметка донесе над 2 милиарда щатски долара за 21 месеца.
"Този албум е за случващото се зад кулисите в моя вътрешен живот по време на турнето, което беше толкова жизнерадостно, електрическо и пълно с енергия", казва тя. "Толкова се гордея с него. И идва от най-заразително радостното, диво и драматично място, в което съм била."
Албумът бележи и завръщането на шведските продуценти Макс Мартин и Шелбек, работили по Red, 1989 и Reputation. Суифт ги нарече "гении" и им отдаде заслуга за някои от любимите си хитове, включително Shake It Off и Blank Space.
Okay, finally calmed down enough to post something. ❤️???? pic.twitter.com/mS4GeFWO5S
— United Airlines (@united) August 12, 2025
Кралица на символиката
Суифт е известна с умението си да подхвърля загадки и намеци преди обявяване на нови проекти - и този път не беше изключение. В понеделник вечер в Instagram профилът на Taylor Nation - официалния маркетингов екип на певицата - сподели въртележка от 12 снимки от турнето Eras, придружени от текста: "Мисля си за момента, в който тя каза: "Ще се видим в следващата ера...".
Скоро след това на сайта ѝ се появи обратно броене до 00:12 ч. на 12 август, което завърши с трансформация на страницата в блестящо оранжево - основния цвят на новия албум. В момента на старта сайтът за кратко се срина, преди да се върне онлайн с първите оскъдни детайли за The Life of a Showgirl.
Elmo is ready for it! Are you? ???????????????????????????????????????????????? pic.twitter.com/ZhuHDDjHXw
— Elmo (@elmo) August 12, 2025
Рекордите на Тейлър
На 35 години Тейлър Суифт е сред най-продаваните артисти в историята, с приблизително 200 милиона продадени записа по света. Тя държи рекорда за най-много албуми №1 в САЩ от жена изпълнител.
Последният ѝ албум The Tortured Poets Department (2024) постави исторически рекорди в Spotify - 300 милиона слушания за един ден и 1 милиард за пет - и я превърна в първия артист, заел първите 14 места в класацията Billboard Hot 100.