Общо 20 хиляди клиенти на ЧЕЗ избраха да получават електронна фактура вместо хартиения вариант на месечната си сметка за ток. Това става само един месец след въвеждането й, съобщиха от дружеството. Най-голям интерес е отчетен в София, където са регистрирани повече от 60% от подадените заявки.
ЧЕЗ стартира услугата електронна фактура от 1 август тази година. Тя може да бъде заявена безплатно чрез регистрация на корпоративния сайт www.cez.bg или с обаждане на денонощната информационна линия на компанията 0700 10 010.
За целта е необходимо желаещите да знаят своя Клиентски номер и Оторизационен код от хартиената фактура. Подаването на заявление може да стане и в Центровете за обслужване на клиенти на компанията в Западна България. Бланка на декларацията има на гърба на всички месечни фактури.
Електронната фактура е валиден, електронно подписан документ и е напълно идентична с хартиения носител.