40 000 клиенти на ЧЕЗ са избрали да получават електронна фактура само три месеца след въвеждането на услугата от 1 август тази година, съобщиха от компанията. Само за последния един месец потребителите, отказали се от хартиена сметка за ток, са се увеличили с над 20%. Най-сериозен е интересът към услугата в столицата, в Плевен и в Благоевград. Най-често клиентите предпочитат да заявят желанието си да получават фактурата си за електроенергия онлайн през корпоративния сайт www.cez.bg.

От компанията напомнят, че електронната фактура е напълно легитимен документ, идентичен с хартиената версия. Изборът й дава достъп на клиентите до сметката им за електроенергия по всяко време и без значение къде се намират. Електронната фактура се изпраща на лично предоставен от потребителя имейл адрес до 24 часа след издаването й в системата.

Получаването на електронна фактура става чрез еднократна безплатна регистрация за услугата. Тя може да бъде направена през корпоративния сайт www.cez.bg, с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010 или в Центровете за обслужване на клиенти в Западна България. Необходимо е потребителите да знаят своя Клиентски номер и Оторизационен код от хартиената фактура.