Ходът на Дисни е последният удар, който Холувуд се понесе, след като преди няколко седмици американската кино асоциация, която се занимава с категоризиране на филми, съобщи, че ще взема в предвид и тютюнопушенето наред с фактори като насилие и сексуални сцени при категоризиране на филмите.
В писмо до председателя на комитета по телекомуникации и интернет, изпълнителният директор на Дисни, Боб Игър съобщи, че компанията не насърчава също и излъчване на сцени с тютюнопушене във филми снимани от другите й студия Мирамакс и Тъчстоун, които са насочени основно към възрастната аудитория.
Дисни планира за в бъдеще да поставя предупредителни надписи върху своите DVD с филми, в които има сцени на тютюнопушене и отбеляза, че излъчването на реклами против тютюнопушенето от други кино компании би имало положителен ефект.
Ходът на Дисни, който последва промяната в политиката на американската кино асоциация, сочи че дългогодишната афера между Холивуд и цигарената индустрия е към своя край.
Новата политика на Дисни е част от по-широката стратегия, която компанията предприема , за да подтикне към здравословен начин на живот. Компанията успя да премахне храните богати на мазнини от своите тематични паркове и наскоро взе решение да не подновява 10 годишния договор, който бе сключила с Маконалдс.
Интересно е да се отбележи, че Дисни разрешава името и героите й да бъдат отпечатвани само върху продукти, които отговарят на стандартите за калории, мазнини и захар.
Gaming
на 27.07.2007 в 11:57:14 #1Това значи ли, че повече няма да видим играчки на Дисни в детските менюта на Макдоналдс?