Най-големият дистрибутор на горива в България „Петрол" АД предлага над 200 бензиностанции от мрежата си за дилърско управление, съобщиха от пресцентъра на компанията.

Проектът е част от партньорската програма на компанията, в рамките на която мрежата „Петрол" се развива и разширява както чрез присъединяване на независими оператори на принципа на франчайз така и чрез предоставяне на собствени бензиностанции на компанията за дилърско управление.

Целта на дилърския подход е да се подобри управлението на собствените търговски обекти на локално и регионално ниво. До момента методът се доказа като успешен - през последните две години 42 търговски обекта на „Петрол" АД са предоставени за дилърско управление и всички те отчитат значителен ръст в продажбите.

Подбора на дилъри за бензиностанциите на „Петрол" ще се извършва на конкурсен принцип като дейността ще могат да извършват само юридически лица. Кандидатства се с бизнес план и могат да се посочат повече от един търговски обекти. При избора на дилъри приоритет ще се дава на кандидати с опит в търговията с горива, но разбира се, ще се разглеждат проектите и на фирми с друга търговска дейност.

„Петрол" АД реализира приблизително 21 % от продажбите на дребно на петролни продукти в България чрез най-голямата мрежа бензиностанции, която се състои от 492 търговски обекта на територията на цялата страна. Бензиностанциите са интегрирани чрез най-съвременни комуникационни решения като сателитен пренос на данни чрез VSAT система, модерни електронни системи с фискална памет, както и картови системи за разплащания. Компанията реализира агресивна маркетингова стратегия, в резултат на която към момента на индивидуални и корпоративни клиенти на компанията са издадени над 150 000 кредитни карти.