Китайският автомобилен производител Dongfeng навлиза на българския пазар с четири модела - купеобразният кросоувър IX5, седемместният Glory 580, електрическия Е3 и лекотоворния К01Н Ban-itsa. Да, това не е шега, "китайската баничарка" се нарича точно така, пише fakti.bg. Освен с името си, този модел прави впечатление и с цената си - 29 900 лв. с ДДС, което го превръща в най-евтиното лекотоварно превозно средство у нас.
Banitsa се предлага с бензинов мотор с 91 к.с., задно предаване, ресорно окачване и опция АГУ, която се монтира у нас и струва 3 000 лева. Интересна е и цената на седемместния Glory 580, който, ако бъде регистриран на фирма, може да понижи цената си с 20%, а тя с ДДС е 54 600 лева.
Източник: China Motor
Официален вносител на автомобилите с марка Dongfeng у нас е "Авто Юнион" АД. Припомняме, че в края на миналата година дружеството подписа договорни взаимоотношения за внос на революционните китайски автомобили с до 12 години гарация с Dongfeng Motor Corporation. Представител на марката в България ще бъде дъщерната компания "Чайна Мотор Къмпани" АД.
Dongfeng Motor Corporation е китайски държавен производител на автомобили със седалище в Ухан, Хубей, Китай. Традиционно един от "Голямата четворка" китайски автомобилни производители, Dongfeng в момента е в челната позиция по отношение на продукцията заедно с Changan Automobile, FAW Group и SAIC Motor. В допълнение към леки и лекотоварни превозни средства, компанията също произвежда части и си сътрудничи с чуждестранни компании, със съвместни предприятия като Dongfeng Yulon, Dongfeng Yueda Kia, Dongfeng Honda, Dongfeng Motor Co., Ltd. (DFL, с Nissan), Dongfeng Peugeot-Citroën и Dongfeng Renault (съвместни предприятия на Dongfeng Motor Group).
Компанията беше вторият по големина китайски производител на превозни средства през 2014 г. с производствен обем, произвеждащ над 3,5 милиона превозни средства. Производството на лекотоварни превозни средства бе по-високо от всички други местни производители с близо 450 000 бройки.
Dongfeng Sokon Automobile, известен в международен мащаб като DFSK Motor (съвместно предприятие между Dongfeng и Chongqing Sokon Industry Group Co Ltd) пък е и производител на електрическата Dacia Spring.
projekt
на 08.11.2022 в 08:37:47 #2Торбалане ..... Това е ефекта от високите цени газта и металите за Европа. Производството става скъпо и прескъпо. който има пари пак ще с купува Мерцедес. Продажбата на луксозни автомобили расте и процъфтява. В нискя клас също растат продажбите. Виж какво става с Дачия, на кой казват Неудачия, но продажбите растат. и въпроса тук е каква кола да вземеш 10-12 годишен западен автомобил за 25000 лева или нова Дачия за 30 000 лв с гаранция и т.н, а и май вече нов автомобил.западния тепърва почва са се чупи, скъпи ремонти. Същото е и телефоните Продават се айфони за 3000 лева, но 60-70% от хората са с китайски телефони с бюджет 300-500 лева Така че Динг-донг-дилдо може да си подари за нова година. Света ме е това което беше и това което си мислиш ти. В западна Европа се чудят как да си плащат сметки за ток. Държавите отделят десетки милиарди за компенсации и помощи. Даваш ли си сметка че това са кредити които все някога трябва да се връщат. В един момент в България ще произвеждаме и работим само да си плащаме външния дълг. Няма да строим, няма да учим, няма медицина. Ще има само по няколко милиарда лихви да плащаме
torbalan
на 08.11.2022 в 03:46:44 #1Динг-донг чайна мотор дилдо къмпани…