Приходите на Aston Martin се учетворяват през последното тримесечие, след като британският автомобилен производител успя да пусне на пазара първия си SUV модел, пише Bloomberg.

DBX, който се продава срещу $180 хил., задвижва ръст на приходите до 274,4 млн. паунда ($381 млн.), при 57,2 млн. година по-рано. Коригираната печалба също надхвърля очакванията.

След като излезе на борсата през 2018 г., Aston Martin натрупа загуби и дълг и прекара миналата година в опит да се преструктурира след спасяването ѝ от канадския милиардер Лорънс Строл, който пое поста на председател на борда. 62-годишният магнат инжектира нужния капитал, намали раздутия инвентар и създаде още по-близка връзка с Mercedes-Benz.

DBX е отговорен за половината продажби на Aston Martin през първото полугодие на 2021 г. Компанията планира да пусне и още разновидности на модела, включително електрическа и хибридна версия.

През второто полугодие британският производител ще започне да доставя и новия хиперавтомобил Valkyrie. Той ще разполага с 950 к.с. и хибридно задвижване.