Ако сте отлагали покупката на ново Subaru BRZ с надеждата за по-добра цена или повече оборудване, ще научите лоша новина. Началната цена за новия спортен модел на Subaru - BRZ 2025, е с $900 по-скъп. Таксата за доставка също е с $50 по-скъпа. Честно казано, автомобилните експерти се опитват да разберат защо и не намират много логична причина, пише MSN.

Базовата цена на Subaru BRZ за 2025 г. в момента е $32 265, плюс таксата за доставка от $1170. Ще предположите, вероятно поскъпването е заради добавени екстри, но съвсем не е така. Всъщност, единствената промяна за 2025 г. е новият режим Sport, който обаче не се предлага с автоматичната трансмисия.

Снимка 683250

Източник: Subaru

Въпросният нов спортен режим е добавен към всички нива на оборудване на BRZ с механична трансмисия, докато преди това той беше характерен само за автоматика. Това е софтуерна настройка, която според компанията дава "по-остра реакция на газта по време на енергично шофиране".

Цените на версиите Limited и tS също се повишават, като при Limited с ръчна скоростна кутия скокът е най-голям - $1100.

Снимка 678523

Източник: Subaru

Новата Impreza без опция за ръчни скорости

Това лято японският автомобилен производител показа новата Impreza на изложение в Лос Анджелис, където стана ясно, че марката премахва ръчната трансмисия от гамата на Impreza 2024. Subaru се отказва се и от моделите седан, оставяйки само с хечбек.

Шестото поколение на Subaru Impreza получава опростена гама с базови и спортни модификации, плюс завръщането на RS. Базовите и спортните модели използват пренесен 2,0-литров плосък четирицилиндров двигател, който развива 152 к.с. и 145 Нм въртящ момент.

Над базовите модели застава новият RS, който е препратка към 2,5 RS от края на 90-те години на миналия век, който беше предшественик на WRX. Моделът разполага с 2,5-литров плосък четирицилиндров двигател, който увеличава мощността до 182 к.с. и 178 Нм.

И двата двигателя се съчетават с безстепенна автоматична трансмисия, а версиите Sport и RS получават осем предварително зададени предавателни числа, за да симулират традиционна автоматична скоростна кутия.

Новата Subaru Impreza идва без опция за ръчни скорости

Новата Subaru Impreza идва без опция за ръчни скорости

Седанът също остава в миналото