Инвазия на пазара за дрехи планира онлайн търговецът Amazon. Компанията с годишен оборот над 88 млрд. долара ще предложи скоро облекло със собствения си бранд, стана ясно на форум за ритейл индустрията.

Този ход Amazon предприема, за да запълни дупка в своя асортимент, поясни вицепрезидент на компанията по време на WWD Apparel & Retail CEO Summit 2015. Интернет гигантът признава, че някои брандове за дрехи не желаят да си сътрудничат с Amazon, поради което компанията е принудена да отговори на търсенето със собствена линия дрехи, пише TechNews.bg.

Подразделението Amazon Fashion работи с големите компании от сектора и помества техните дрехи в онлайн магазина. Известните марки, които отказват работа с Amazon, изтъкват като причина ниските маржове и агресивната политика на онлайн търговеца за намаляване на разходите.

Решението на Amazon да произвежда собствени версии на стоки, които не може да получи от известните брандове, може да се окаже отличен коз в ръцете на компанията в преговорите с несговорчивите партньори, твърдят анализатори. Както и разбира се, да подобри финансовите показатели на онлайн търговеца.