Access Finance, част от MFG - българската финансова група зад познати брандове като Easy Credit и Viva Credit, стъпи на мексиканския пазар с нов продукт, съобщиха от компанията.
Достъпната чрез мобилно приложение кредитна карта вече е налична за използване от клиентите в латиноамериканската страна. От дружеството уточняват, че предложението е новаторско за региона, а продуктът е пуснат под новия бранд Juzt Card.
Това е първото "излизане" на Access Finance извън Европа. От компанията го определят като "ключово", тъй като Мексико е втората по големина икономика в Латинска Америка и работата там ще даде перспектива за разширение в един от най-динамичните и перспективни райони в света.
Източник: iStock
От компанията допълват, че присъствието на подобен пазар има за цел да развие пазарната ниша, покриваща традиционните финансови услуги с необходимостта от бързи и високотехнологични решения.
"Конкретно Мексико беше избрана поради факта, че пазарът е огромен, икономическите тенденции - стабилни, а търсенето на бързи и технологични решения нараства с всяка изминала година. Т.е. хоризонтът за растеж на бизнеса е огромен.
Освен това в Мексико хората имат сериозен афинитет към технологиите, което е наистина благодатна почва за развитието на високотехнологични финансови решения, каквото предлагаме и ниe", заяви Цветан Кръстев, главен изпълнителен директор на Access Finance, специално за Money.bg.
Източник: Access Finance
Цветан Кръстев, главен изпълнителен директор на Access Finance
От Access Finance разкриват, че смятат да вложат натрупаните знания и опит от работата си в България, Румъния и Испания и да ги приложат на мексиканския пазар.
"Изграждаме силно локално присъствие с екип от топ професионалисти", заяви Димитър Продански, CEO на Access Finance Mexico и допълни, че сред технологичните партньори на дружеството са водещи компании от Мексико, САЩ, Бразилия, Колумбия и Европа.
Следваща стъпка - САЩ
Като следващ етап от своята експанзия, Access Finance планира навлизането на пазара в Съединените щати. И тази стъпка, изглежда твърде близо.
"Подготовката на пазара в САЩ е приключила и в момента текат тестовете", разкри Цветанов и допълни, че "стартът на операциите (...) ще се реализира в рамките на месец-два."
Главният изпълнителен директор споделя, че не може да се говори за промяна на стратегията, тъй като "макар и (...) двата пазара да са на различно ниво на зрялост, нашите решения са до голяма степен универсални за всеки един пазар и не се налага да променяме коренно модела си."
Той прави уточнението, че има много регулаторни и инфраструктурни разлики, но това е петият пазар за компанията и "благодарение на вече натрупания опит, имаме увереността и рутината да адаптираме модела си към различните локални специфики."
Създадената у нас финансова и застрахователна група MFG работи активно в седем европейски държави - България, Румъния, Украйна, Полша, Северна Македония, Испания и Хърватия. В портфолиото й влизат добре познати брандове като Easy Credit, Бяла Карта, Viva Credit и други.