Продажбите на Ford на 20-те й основни европейски пазара през миналия месец са се увеличили с 18% до ниво от 91 700 автомобила, съобщиха от европейското подразделение на компанията. Пазарният дял на марката се е покачил до 7.5%, а самото месечно представяне е най-доброто февруарско за периода от 2010-та година насам.
Общо, на 50-те европейски пазара, на които присъства Ford, реализацията й е на ниво от 104 500 автомобила, което е със 17% по-добър резултат в сравнение с февруари миналата година, а пазарният дял на марката се е подобрил с 0.4% до 7.3 на сто.
Лекотоварните автомобили на Ford се радват на засилен интерес (+17%) през февруари, като от компанията отчитат най-силното търсене на продуктите на гамата й от 1993 година. Реализацията на пикапа Ranger се е увеличила с 26%, а тази на Transit Connect с 54%, пише auto-press.net.
При SUV автомобилите си, Ford също има с какво да се похвали- търсенето на EcoSport и Kuga се е подобрило с повече от 33%. Mondeo се радва на подобрение в пазарните си позиции от 19%, S-MAX с тройно увеличение в реализацията, а Galaxy с повече от двойно.
Почти тройно е и увеличението в продажбите на спортните автомобили на Ford- Fiesta ST, Focus ST и Mustang.
Продажбите на Ford в Европа (50 държави) от началото на годината са на ниво от 209 800 автомобила, което представлява увеличение от 12.5% в сравнение с първите два месеца на 2015-та година.
За тази година, от Ford планират пазарното лансиране на няколко нови продукта, в това число на новите Kuga и Edge, Focus RS, Fiesta ST200, новите попълнения в луксозната гама Vignale, както и изцяло новото предложение KA+, което ще бъде отговор на повишения интерес към т.н. бюджетни модели.