Продажбите на Ford на 20-те й основни европейски пазара през  миналия месец са се увеличили с 18% до ниво от 91 700 автомобила, съобщиха от европейското подразделение на компанията. Пазарният дял на марката се е покачил до 7.5%, а самото месечно представяне е най-доброто февруарско за периода от 2010-та година насам. 

Общо, на 50-те европейски пазара, на които присъства Ford, реализацията й е на ниво от 104 500 автомобила, което е със 17% по-добър резултат в сравнение с февруари миналата година, а пазарният дял на марката се е подобрил с 0.4% до 7.3 на сто. 

Лекотоварните автомобили на Ford се радват на засилен интерес (+17%) през февруари, като от компанията отчитат най-силното търсене на продуктите на гамата й от 1993 година. Реализацията на пикапа Ranger се е увеличила с 26%, а тази на Transit Connect с 54%, пише auto-press.net.

Ford е новият лидер при лекотоварните автомобили в Европа

Ford е новият лидер при лекотоварните автомобили в Европа

280 000 такива машини са продадени през 2015-а



При SUV автомобилите си, Ford също има с какво да се похвали- търсенето на EcoSport и Kuga се е подобрило с повече от 33%. Mondeo се радва на подобрение в пазарните си позиции от 19%, S-MAX с тройно увеличение в реализацията, а Galaxy с повече от двойно. 

Почти тройно е и увеличението в продажбите на спортните автомобили на Ford- Fiesta ST, Focus ST и Mustang. 

Продажбите на Ford в Европа (50 държави) от началото на годината са на ниво от 209 800 автомобила, което представлява увеличение от 12.5% в сравнение с първите два месеца на 2015-та година. 

За тази година, от Ford планират пазарното лансиране на няколко нови продукта, в това число на новите Kuga и Edge, Focus RS, Fiesta ST200, новите попълнения в луксозната гама Vignale, както и изцяло новото предложение KA+, което ще бъде отговор на повишения интерес към т.н. бюджетни модели.