Гръцката верига за детски стоки и домашни потреби Jumbo прави все по-успешен бизнес в България. Местното поделение на компанията за първи път е реализирало приходи от над 50 милиона евро, стана ясно от съобщение на компанията-майка, пише „Капитал”.

За финансовата година от юни 2015 до юни 2016 г. компанията отбелязва среден ръст от 12% на оборота във всеки от осемте си магазина в страната, като същевременно и планира увеличаване на броя магазини до девет.

Според данни на гръцката компания майка през последната финансова година (юни 2015 - юни 2016) дъщерното дружество в България "Джамбо ЕС.Б " е реализирало нетни приходи 51.95 млн. евро при 45.34 млн. евро спрямо предходния период.

Заедно с повечето постъпления е нараснала и нетната печалба на българското поделение. За периода юни 2015 - юни 2016 тя е достигнала 14.22 млн. евро спрямо 11.08 млн. евро година по-рано, се вижда от данните. 

Jumbo стъпи на българския пазар през 2005 г. с откриването на първи обект в София, след което постепенно започна да навлиза и в другите по-големи градове. По оценка на компанията майка към днешна дата притежаваните активи в България са за над 102.19 млн. евро.