Два дни след сделката за 13.7 милиарда долара, в която Amazon ще придобие веригата за здравословни храни Whole Foods, вече започнаха да излизат детайли какъв е планът на Джеф Безос за магазините.
Стратегията на втория най-богат човек в света е да запази имиджа на веригата като място за свежи и здравословни продукти, но да намали тяхната цена, пише Bloomberg.
Сред първите промени, които Безос ще направи, за да изпълни целта си, е да намали броя на персонала, твърди изданието, позовавайки се на източник, запознат с плановете на милиардера.
И съвременните технологии имат роля в тях. Очаква се част от касиерите да бъдат заменени с технологията, която вече се ползва в магазините AmazonGo. Благодарение на нея клиентите могат да платят покупките чрез смартфона си без да се редят на опашки.
За да привлече повече клиенти с ниски и средни доходи, Amazon ще направи и промени в предлаганите стоки, пише още Bloomberg. Компанията ще добави някои от собствените си марки, които ще заменят продуктите, които са твърде скъпи за повечето американци.
Whole Foods вече направи опит да намали цените, за да привлече повече клиенти. Това стана с отварянето на четири магазина "365 by Whole Foods Market", насочени към по-младите клиенти.
Очаква се сделката да приключи през втората половина на годината.