Китайската компания за онлайн търговия Alibaba обяви, че е продала чрез платформите си стоки за 3 трилиона юана (463 милиарда долара) през фискалната година до края на март, въпреки че растежът се е забавил, предаде Reutеrs.

Добрите резултати се случват на фона на забавения икономически растеж на Китай, който удари 25-годишно дъно.

Alibaba се стреми да привлече повече чуждестранни продавачи към платформите си за електронна търговия и да навлезе в огромния и до голяма степен неразработен потребителски пазар в селските райони.

Alibaba инвестира милиони, за да учи китайски студенти на бизнес

Alibaba инвестира милиони, за да учи китайски студенти на бизнес

Компанията иска да развие електронната търговия в селските райони в Китай

Сумата за тази година е тройно по-висока от обема продадени стоки през 2012 г. и двойно по-висока от нивото през 2013 г., добави The Wall Street Journal.

Ръстът на компанията получаваше много критики през годините, като някои марки сочеха, че Alibaba не прави достатъчно, за да спре широкоразпространената продажба на фалшифицирани продукти, както и да се справи с проблема с фалшивите поръчки.