Стрийминг платформата Netflix разкри нови резултати, показващи колко бързо се разраства в конкретни региони по света. В документи, подадени към властите в САЩ, компанията представи подробности за международния си бизнес преди отчета си за четвъртото тримесечие, който ще излезе през януари и ще покаже приходите и абонатите по региони, пише The Well Street Journal.

Цялостно платформата има 158,3 милиона членове в световен мащаб. Растежът в Европа, Близкия изток и Африка се е ускорил и това вече е регионът с най-много потребители извън САЩ. Наблюдава се значително подобрение и в Латинска Америка, а Азия се формира като обещаващ пазар, но все още е с малък дял за бизнеса на компанията.

От Netflix посочват, че в Европа, Близкия Изток и Африка има 47,4 милиона абонати към 30 септември в сравнение с 19,7 милиона към 31 март 2017 година, което е ръст със 140%. Приходите през този период почти са се утроили до 4 милиарда долара.

Netflix предупреждава инвеститорите за насрещен вятър

Netflix предупреждава инвеститорите за насрещен вятър

Дългосрочният успех на компанията е сигурен според ръководството

В Латинска Америка абонатите са почти двойно повече, достигайки 29,4 милиона спрямо 15,4 милиона за същия период, като приходите там са 2 милиарда долара.

В Азиатско-тихоокеанския регион, те са над три пъти повече, достигайки 14,5 милиона спрямо 4,7 милиона, а приходите са се увеличили до 1 милиарда от 116 милиона долара.

Според доклада, САЩ и Канада все още осигуряват на Netflix най-високия среден месечен доход на абонат, но останалите региони далеч не изостават. За тримесечието завършило на 30 септември, този регион е привлякъл 613 000 абонати, като така стават общо 67 милиона.

Към 30 септември тази година средните месечни приходи от абонати за САЩ и Канада са 12,36 долара. В региона Европа, Близък Изток и Африка те са средно 10,90 долара. В Азиатско-тихоокеанския регион 9,58 долара, а в Латинска Америка 9,35 долара.

Netflix се фокусира все повече върху международния бизнес, тъй като пазарът на стрийминг платформи става все по-пренаселен с навлизането на новите играчи Disney +, Apple TV +, HBO Max и Peacock.

Netflix ще похарчи $15 милиарда за съдържание заради сериозната конкуренция в стрийминга

Netflix ще похарчи $15 милиарда за съдържание заради сериозната конкуренция в стрийминга

Компанията трябва да компенсира и за забавянето на растежа на абонатите си