Германският спортен гигант Adidas ще продаде през тази година значително повече свои артикули, отколкото се очакваше. Прогнозираните приходи за 2015-а се качват с 40% до 600 милиона евро, според източници на Frankfurter Allgemeinen Zeitung.
Самият шеф на концерна Херберт Хайнер очакваше за тази година продажби за половин милиард евро. Добрите резултати идват благодарение на онлайн активностите и започнатите нови проекти, които дадоха бързо резултати.
В средносрочен план погледите са насочени към интернет търговията. До 2020 година онлайн продажбите трябва да донасят 2 милиарда евро годишно на концерна или 10 процента от общите прогнозирани приходи от 20 милиарда евро.
Компанията засилва присъствието си в интернет и особено в социалните мрежи. През ноември дружеството започна пилотен проект с най-големия онлайн магазин в Германия Zalando. Онлайн компанията е свързана директно със складовете на Adidas, за да няма проблеми с количествата при поръчки.